Apple Watch: jak zmienić cele aktywności w watchOS 7

Udostępnij:

Z watchOS 7 Apple po raz pierwszy nie tylko pozwala użytkownikom dostosować dzienny cel ruchu na Apple Watch, ale także zmienić ćwiczenie i cel stoiska. Oto szybki przewodnik po dostosowywaniu smartwatcha i celów aktywności.

Najnowszy system operacyjny dla Apple Watch przynosi nie tylko oczywiste zmiany. Nie ma tu tylko nowych tarcz zegarka, konfiguracji rodzinnej czy trybu uśpienia, ale Apple wprowadziło także usprawnienia w kategorii fitness i wprowadziło kilka pomocnych usprawnień w głębi ustawień, spełniając tym samym długo oczekiwane życzenie użytkowników smartwatcha.

Do tej pory można było skonfigurować tylko dzienny cel ruchu w kaloriach, ale watchOS 7 od Apple na obecnych modelach smartwatcha pozwala teraz również ustawić cel ćwiczeń w minutach i cel stania w godzinach.

watchOS 7: Konfiguracja celów treningowych i stojących - tak to działa

Apple na pierwszy rzut oka nieco ukryło ustawienia dla tych trzech celów. Wynika to przede wszystkim z tego, że większość osób noszących Apple Watch może nie wiedzieć, gdzie ręcznie ustawić cel ruchu. Najbardziej oczywistą metodą jest dostosowanie celu kalorii podczas tygodniowego podsumowania, które pojawia się automatycznie.

Jeśli kiedykolwiek szukałeś tego ustawienia, możesz również szybko odgadnąć, jak Apple rozwiązał dostosowanie pozostałych dwóch celów.

  1. Otwórz aplikację Aktywność na Apple Watch.
  2. Przewiń do końca w dół, aż pojawi się "Zmień cele".
  3. watchOS 7 poprowadzi Cię przez ustawienia dla celu ruchu, ćwiczenia i stania.
  4. Po stuknięciu OK na ustawieniu "Stand Goal", nowe cele zostaną zapisane.

Cel ćwiczeń można zmienić ze standardowych 30 minut na 10 do 60 minut - w odstępach pięciominutowych - dziennie. Cel stania waha się od sześciu do dwunastu godzin, przy czym ten ostatni jest domyślnym ustawieniem fabrycznym.

watchOS 7 jest kompatybilny z Apple Watch SE i Apple Watch Series 3 do Apple Watch Series 6. Wymagany jest również iPhone z systemem iOS 14.